Bestellen en betalen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

U kunt gemakkelijk en snel bestellen in onze webshop. U plaatst het gewenste artikel in uw winkelmandje door op de button ‘In winkelwagen’ te klikken. Nadat u het gewenste artikel in het winkelmandje heeft geplaatst, gaat u door naar de volgende stap waar u uw gegevens invult. Deze gegevens hebben wij nodig om uw pakket op het door u gewenste adres af te leveren of om contact met u op te nemen wanneer wij nog vragen hebben. In deze stap kunt u ook aangeven of u het pakket op een ander afleveradres wilt laten bezorgen dan uw huisadres. Als laatste geeft u aan op welke manier u wilt betalen, accepteert u de algemene voorwaarden en klik op u ‘Plaats bestelling’.

Bij akkoord gaat u door naar Mollie, onze betaalinstantie. Wanneer u uw bestelling succesvol heeft afgerond, ontvangt u van ons een e-mail met uw orderbevestiging.

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

Wanneer u een bestelling plaatst, kunt u een keuze maken uit de volgende betalingsmogelijkheden: iDEAL, Paypal, Creditcard, Bancontact , Klarna en Bankoverschrijving. Uw betaling wordt afgehandeld door betalingssysteem Mollie. Wanneer u achteraf wenst te betalen, kunt u kiezen voor betalen via Klarna.

 

WAT IS IDEAL?

iDEAL is online betalen via uw eigen telebankiersysteem thuis. Deelnemende banken aan het iDEAL-bankiersysteem zijn ABN AMRO, Fortis, ING, Rabobank, SNS Bank, ASN Bank, Knab, Regiobank, Triodos bank en Van Lanschot. Met iDEAL rekent u af in uw vertrouwde internet betaalomgeving op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.

 

CREDITCARD

Betalen met Credit Card is mogelijk via een beveiligde omgeving. Deze omgeving wordt door Mollie ondersteunt voor een veilige en correcte verwerking van uw betaling. U kunt ervoor kiezen om met Mastercard of Visa uw producten af te rekenen.

 

WAT IS KLARNA?

Via Klarna bieden wij u de mogelijkheid aan om achteraf te betalen. Na het plaatsen van uw bestelling heeft u 14 dagen de tijd om de betaling van uw bestelling te voltooien.

Heeft u vragen over een betaling of wordt uw bestelling niet goedgekeurd door Klarna? Neem dan contact op met Klarna via het telefoonnummer 020-8082852 of u kunt uw vraag stellen via de chat op klarna.nl/klantenservice. Klarna is van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8.00 uur en 17.00 uur. Voor meer informatie kunt u kijken op www.klarna.nl